lauantai 4. elokuuta 2012

Esta soy yo

Heippa :) Nalle tässä kirjottelee ekaa kertaa yksin! Päätettiin Soffan kanssa, että molemmat tekis jonkun pienen esittelyn itsestään tänne blogiin, jos tätä sattuu lukemaan muutkin kun meidän kaverit, jotka jo meidät tuntee.

  Tässä vasemmalla ihana Siiri, joka auttoi meitä blogin ulkoasun kanssa hirmuisesti ja oikealla minä.



Oikea nimeni on siis Marianne ja pelaan jalkapalloa. Mun perheeseen kuuluu isä, äiti ja isoveli 19v. Oon Cynkkarilla koulussa ja ens vuonna meen kakkoselle. Kaikista parasta on viettää aikaa kavereitten kanssa ja välillä olla vaan tekemättä mitään. Oon luonteeltani iloinen ja reipas. Tosin ainahan niitä huonojakin päiviä löytyy.



Mun parhaat siskot ♥
                                  
Mulla on luonnonkiharat hiukset, mutta tykkään niistä enemmän suorina.


Espanjaa oon opiskellu nyt 3 kurssia eli taidot ei päätä huimaa ajatellen sitä, että me tosiaan joudutaan opiskella espanjaksi ja asua perheessä jossa välttämättä kukaan ei puhu englantia. Sen takia pelonsekaisin tuntein mutta innolla oon lähössä kohti syksyä Espanjassa. Eilen sain puhelisoiton opolta, joka toi ilouutisia. Nimittäin minulle oli löytynyt perhe!! Pompin melkein kattoon asti ja mietin kuinka lähtö lähenee päivä päivältä. Jännittää.




♥ Nalle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti