sunnuntai 5. elokuuta 2012

Hola a todos!

                                                                      Mä oon Soffa.


  Meitsi alottelee lukion toista vuotta kohta, mutta vaan 4 viikkoa ehin olla siellä nii koittaa lähtö Espanjaa! hui:o


Oon hupaisa tyttönen, joka asustelee Jyväskylässä isän, äidin, veljen ja siskon kaa. Ja koiraa ei sovi unohtaa. Mun kamut on parhaita! Ilman niitä en selviäis:) parhaita on yhdessä koetut hetket ja hauskanpito;D ja se me osataan.


Tykkään kesästä, matkustelusta, auringosta, merestä, karkista, shoppailusta (vähän liikaaki..), juhlimisesta, pyöräilystä, laskettelusta, viikonlopuista, lokeista, jollain tapaa mun koulusta, elokuvista, naurusta, tanssimisesta, laulamisesta, harrastuksista, mökkeilystä jossain määrin, musiikista...

 En tykkää kylmästä, yöperhosista, makkarasta, kiireestä (oon aina myöhässä...), lentävistä palloista, mun hiuksista, sairaaloista, marimekosta, miettimisestä (ihan ku tekisin sitä joskus..),vihasista ihmisistä, matikasta, käärmeistä, yksinolosta...

 Eiköhä tässä ollu jo jotain, saitte varmaan jonkunlaisen käsityksen millane mä oon:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti