sunnuntai 19. elokuuta 2012

Muy tensa


Koulu on taas startannu ja viime vuoden kokemuksella tiiän ekan jakson menevän tosi nopeesti. Lähetään matkaan ennen koeviikkoo 17.9. ja jännitys sekä odotus lisääntyy pikkuhiljaa päivien kuluessa..


Mun matkalaukut on jo mun huoneessa ja niitten näkeminen kokoajan lisää jännitystä. Pakkaaminen 3kk ajalle järkevästi tulee olemaa mahdoton tehtävä!




En malta oottaa, että pääsen ottamaan aurinkoo ja ruskettumaan:)




Toissapäivänä oli tasan kuukaus lähtöön...nyt enään 28 päivää..APUA!



Espanjan kirjat mun pöydällä muistuttaa mua siitä, että pitäis jaksaa opiskella kieltä nyt mahollisimman paljon ennen lähtöö niin siellä olo helpottuis..mutta jostain syystä en oo saanu aikaseks mitään sen eteen! Ehkä mä vielä ryhdistäydyn ja suoritan yhen kurssinki loppuun.




Yks isoimmista jännityksenaiheuttajista on espanjalainen ruoka. Jotkut saattaakin tietää, että en oo maailman moniruokaisin tai kokeilunhaluisin uusien ruokalajien suhteen. Päätän kuitenkin ryhdistäytyä ja olla avoin uusille ruuille, koska en kehtaa olla siellä syömättä...



Espanjalaiset on tunnetusti tosi puheliaita ja ne puhuu nopeesti. Alussa ei ymmärrä varmaan mitään mitä ne puhuu ja noloja tilanteita on varmasti eessä...Hirveetä :D Ajan kanssa varmaan sekin ongelma häviää kun oppii kieltä, mutta saa nähä mitä tulee tapahtumaan..


Kauheeta jättää tänne kaikki kaverit! Niitä näkee normaalisti päivittäin mutta mitä sitte kun ei enää nääkkään ..mitä jos palatessa huomaa että onkin ihan ulkona kaikista jutuista:O toivottavasti niin ei käy! Onneks muutama ihana tulee kattomaan meitä syyslomalla sinne JEEE :)



♥ Nalle

1 kommentti: