lauantai 6. lokakuuta 2012

Tu no la sabes

Taidetta syntyy tunnilla. Oonkohan oppinu mitään. Epäilen. Todo es agua. Sen ainaki.


On tää koulu rankkaa. Eilen mulla alko 10.25 ja toissapäivänä mulla oli peräti kaks tuntia koulua.


 Aamupalaa tosta rican merkeissä.



Viimepäivinä oon ollu koulussa ja kotona (oho), ostareilla (Plazassa Ineksen ja sen kamujen kaa viime lauantaina, Gran Casassa myös ja kahesti Puerto Veneciassa, jonka avajaiset oli toissapäivänä), keskustassa taas vaihteeks, käyny ekaa kertaa täällä lenkillä, alottanu koriksen (ei siitä sen enempää..xd), ollu ostamatta mitään, vieraillu taas Nallella, ollu 15 vuotiaitten limudiskossa, saanu herkän kirjeen mun luokkalaisilta (jolle ei voi muutaku nauraa), lentäny luokasta pihalle (koska olin kännykällä), viettäny hostisän syndejä (esitin hienon serenadin suomeks) ja myöhästyny koulusta kolmesti tällä viikolla. Hups. niin ja kuollu tylsyyteen tunneilla. Mut luokkaa siitä ei voi syyttää :D



Aah Puerto Venecia!  täydellinen ostosparatiisi! Tuonne tuhlaamaan vikat rahat joulukuussa, paitsi eka suuntaan Disney kauppaan. Eilen käytiin vielä perheenki kanssa, ja koko paikka on varmaan isompi ku Jyväskylän keskusta!





 tänä vuonna ei joulukuusta vaan tollanen!

Niin tosiaan onha sitä tullu vähä osteltuaxd tässä vähä mun ostoksia. Rahaa palaa.


Kengät Blanco, laukku ja pitsipaita Stradivarius ja värikäs paita Bershka


Kaikki paitsi lompakko Primarkista, lompakko Blancosta.


Niin ja tätä ei saa unohtaa!!! liput LMFAOn konserttiin ens keskiviikolle! En malta oottaa!


Kiva toi varjoxd terve vaan

Tänään täällä alkaa Pilares juhla, joka on on tosi iso juttu Zaragozassa ja kestää 10 päivää. Sinne meki lähetään tänään muutaman mun luokkalaisen sekä Nallen ja Louisen kanssa. On jo aikakin päästä vähä Zaragozan yöhön xd

Jep voisin alkaa virkkaa.

Päivät on menny nopeesti, maanantaina tulee täyteen 3 viikkoa.  Ja tuntuu tää jo kodilta:) vaikka kyl mä tiiän missä se oikea on.

Tämmöne pähkinä tähä loppuu: eti isukki 

     Soffa










4 kommenttia:

  1. haha ei hitto toi vika kuva xDDD ihania ostoksia!

    VastaaPoista
  2. XDDD hehe ja kiitos:3 tosta puuttuu sukat

    VastaaPoista
  3. Sun takia tu no la sabes soi mun paassa kokoaja xD tykkaan sun isista...se naky oli kylla hemaiseva :DD ja musta tuntuu etta sun ostoksista puuttuu vaha muutaki ku sukat ;)

    VastaaPoista
  4. heh taisat olla oikeassa;) niihä se oli ja vielä se sikari mahan päälläxD mari carmen mari carmen xD jajaja

    VastaaPoista