keskiviikko 14. marraskuuta 2012

¿Que tal?- Fatal

Mita teille kuuluu?- Mulle ei niin hyvaa... jos arsytykseen vois kuolla niin eilen illalla kaytiin lahella.



Tassa sattumalta hyvaan aikaan otetussa kuvassa tiivistyy mun tan hetken tuntemukset ja huomaa miten hehkeena ma oon ollu liikkeessa. Jos tata kuvaa analysoisin nain itse lyhyesti niin tassa on huomattavissa 1. vasymys 2. myotahapea 3. puhdas arsyyntyminen 4. epatoivo ja viimeisena 5."ootsa tosissaa"


Kerran kun talle linjalle lahettiin niin tassa toinen mallikuva musta. Mietin, etta talla ois hyvat mahikset paasta jarkyttavimpien kuvien kokoelmaan . Tiedoks teille etta yleison pyynnosta sellanenkin ehka voi olla mahollinen. Mun oma toivepostaus on kans "Soffan turhimmat kuvat"..ehka sekin viela joskus nahaan...


Ja sit asiaan. Kuten kaikki varmaan tietaa niin elamassa tulee vastaan aina valilla arsyttavia juttuja, mutta sita ma en viela ainakaan oo taysin sisaistany miks kaikki tulee aina kerralla. Onneks kuitenkin mulla on pari ihanaa kamua taalla ja perhe ja koti minne on aina vaan niin ihana menna. Ne auttaa, mutta ei ne sita arsytysta  poista. Paluu Suomeen ei houkuttele yhtaan.



Hmh noh tarkotus ei ollu tulla avautumaan teille mun "ongelmista". Haluan vaan muistuttaa teita kaikkia ketka tata blogia nyt sitten lukeekaan pitaytymaan asiassa ja saastamaan ne omassa paassa olevat turhat ajatuksenne ihan vaan itsellenne. Me kirjotetaan tata blogia siks etta voidaan jakaa meidan kuulumisia kamuille, mutta kun tama nyt on julkinen niin selvahan se, etta muitakin tanne eksyy. Jos siis eksyt tanne ja sinua alkaa arsyttamaan meidan kirjotustapa, jutut tai kuvat tai ihan mika vaan, suosittelen tuolla ruudun ylakulmassa nakyvaa punaista rastia.


Tarkat saattoikin huomata, etta yksi postaus on poistunut keskuudestamme. Sina/(te), joka nyt myhailet siella tyytyvaisesti itseksesi voit olla rauhassa iloinen. Minun omasta mielesta me ketka taalla vaihdossa ollaan, ansaittiin paasta tanne ja ollaan myos hoidettu hommat hyvin. Todellisuus taalla ei aina vastaa valttamatta blogikirjoituksia, joissa tietysti me kirjotetaan vaan hauskimmat ja oleellisimmat jutut mahollisimman hauskasti, jotta meijan kamut ei unoha meita Suomessa ja tulee lukemaan meijan blogia toisenkin kerran. Rehellisesti sanoen kylla mua alko arsyttamaan se mita tanne kirjotettiin ja varsinkin se tyyli, koska ainuuna tarkotuksenahan oli vaan arsyttaa tai pilkata meita. Juttujen todenperaisyydesta mulla ei ole mitaan tietoo enka kylla haluakaan tietaa. Jos kuitenkin Satu tanne olet tiesi loytanyt niin tervetuloa :)


Tassa kirjoittaessa mietin miten vahan lukijan nakokulma tassa blogissa tosiaan vastaa kokonaisuutta ja todellisuutta meijan elamasta taalla. Aika tosi vahan. Mutta kaikista asioista ei tanne haluta kirjottaa ja normaali arki kaikkine erilaisuuksineen ei mun mielesta oo tarpeeks kiinnostava aihe. En tosiaan ikina aatellu, etta tata kysyisin ikina, mutta jos sua kiinnostaa tietaa meista tai espanjasta tai mista vaan mista voisit olettaa etta osattais vastata niin kysy ihmeessa ja katotaan jos me osataan teha postaus sun toiveen mukaan. Josset omalla nimella viitsi kirjoittaa niin antaa palaa anonyymina niin paljon kun vain haluat, mutta muista sailyttaa joku roti ja asiallisuus.


Kamala miten pitkaan jaksoinkaan kirjottaa noin pienesta asiasta, mika loppujenlopuks on ihan merkitykseton. Talla hetkella en halua enaan yhtaan asiaa lisaa arsyttamaan mun paata, silla liika asioiden miettiminen saa mut pian sekoamaan. Por favor piristakaa mua ja nayttakaa, miks ma haluasin palata Suomeen. 


Lahiaikoina makin loysin rakkauden kuntosaliin, jonka Soffa mulle esitteli, leivottiin korvapuusteja ja oon ollu kipeena. Espanjantaidot ainakin kotona parantuneet huomattavasti. Oon loytany uusia lempparibiiseja paljon ja tassa yks niista.



Kiitos ja nakemiin. Tan postauksen nimi vois olla myoskin: Arsyyntynyt karhuelain ja Rumat kuvat (paatin kuitenkin jatkaa espanjan kielista perinnetta otsikoissa)



Palaillaan ens kerran paremmissa merkeissa ja kauniimmissa kuvissa. Talla hetkella mun paassa on sota.

Nalle

8 kommenttia:

  1. Tarkoituksena ei ollut pilkata, vaan saada teidän älyämään, että vaikka tämä blogi on teidän kavereille suunnattu(?), kaikkea ei nettiin kuitenkaan kannata laittaa. No hard feelings.

    VastaaPoista
  2. no hei mun mielestäni tähän blogiin ei olle missään vaiheessa lisättykkään mitään epäsovinnaista materiaalia? (:

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1: Kylla on kavereille suunnattu ja Anonyymi2:n kanssa olen samalla linjalla ettei taalla mitaan epasovinnaista ole ollut. Tietysti ymmarran, etta teksti kertoi ilmeisesti liikaa tietoa jota ei oltais valmiita nayttamaan esim. meijan opolle. Valitettavasti olen tuossa asiassa vahan eri mielta silla tyyli milla kirjotit oli todellakin pilkkaava. En tieda onnistuitko tavoitteessasi, mutta ainakin poistettiin se meijan postaus. Tulevaisuudessa me osataan kylla huolehtia siita mika on soveliasta pistaa tanne, joten samanlaisia kommentteja emme kaipaa. Paha ois olla with hard feelings kun anonyymina kirjottelet mutta siis tosiaan taa ei ollut ainut mua arsyttanyt asia ja siks se arsyttikin viela enemman:) eikohan taa asia oo nyt loppuunkasitelty. Saimpas taas pitkan tekstin aikaseks..

    VastaaPoista
  4. jos omasta mielestä jotkut blogitekstit on epäsovinnaisia, niin niitä ei kukaan pakota lukemaan!turhaan sitä itteään kiusaamaan ja tällästä 'sontaa' sitte lukemaan;) eiköhän täältä netin ihmeellisestä mailmasta löydy paljon epäsovinnaisempiakin tekstejä ku soffan ja nallen blogi ;) pus teillä on kiva blogi ja jatkakaa kirjottamista! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. todellaki jatketaa omalla tavalla!! juuli on nyt oikeassa ettikää parempaa sontaa

      Poista
  5. Ei täällä o mtn muuta epäsovinnaista kun vaan jokunen kuva! If u know what I mean, mut just paras blogi ja parhaat tekstit! ou jeah! LAS ADVENTURAS CONTINUAN MIS CHICAS, VERDAD? ALAAAAAA <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ne jatkuu ja jatkuu eikä koskaa pysähy ja jos tää on epäsovinnaista nii mitäköhä sun jutut on

      Poista
  6. Shhhh älä kaikkee paljasta! ;)

    VastaaPoista