sunnuntai 26. elokuuta 2012

Mi familia española




Nyt polttelee jo pahasti päästä Espanjaan... Enää 3 viikkoa täällä!
 Kesällä ei vielä ollut tällasta fiilistä, mutta nyt se on iskenyt. Haluun jo lähtee! Arki on taas alkanut, ja koulua tuntuu olleen jo se viis kuukautta yhden viikon sijaan.. Vaikka täällä on kaikki rakkaat ja tärkeet ihmiset, kaipaa jo vaihtelua tähän elämään! Ja kun vertaa tota säätä siihen, mikä täällä vallitsee..

                                                                 Mä ja mun perhe

Kesäkuun alussa kuulin, että mulle on löytynyt perhe. (kuulostaa siltä kuin olisin joku löytöeläin.. hah) Juuri sillä hetkellä olin keskellä korpee kaverin mökillä, hyvä siinä oli yrittää saada selvää äidin puheesta puhelimen toisessa päässä. Sitä saatto tietenkin vaikeuttaa myös se, että kiljuin ilosta samaan aikaan:D Kotiin päästyäni sain kuitenkin paperit käsiin, joista selvis paremmin, mihin oon joutumassa.

Höh tästä puuttuu mun lemppari.(

  Mun hostperheessä on äidin ja isän lisäks kolme lasta ja koira. Ihan kuin meillä kotonakin:)
 Ines on vanhin ja 15-vuotias, Celia on 12 ja Miguel 9. Tuun jakamaan huoneen Ineksen kanssa, joka ei tosin mua haittaa. Ainakaan ei tarvii olla yksin ja siinäpä sitä tutustuu. Perhe asuu kerrostalo asunnossa, jossa on neljä makuuhuonetta, keittiö, kaks kylppäriä ja kaks parveketta. Ja koulukaan ei oo kovin kaukana, joten hyvältä paikalta kuulostaa!
 Perheen isä ei ole töitten takia paljon kotona, mutta silloin kun on, niin läppä lentää. Eli huumorimiehiä.Toivotaan, että en oo täysin kujalla :D
 Äiti on tosi aktiivinen, aina liikkeessä ja tykkää käsitöistä. Mutta välillä äiskä rentoutuu vajoomalla sohvalle;)
 Ines harrastaa lentopalloa, uintia ja pyöräilyä. Hän on myös hyvä piirtämään ja tykkää eläimistä ja lukemisesta. Nyt oon jutellut Ineksen kanssa kohtuu paljon facebookissa, vaikuttaa tosi mukavalta tytöltä, eiköhän me ainakin toimeen tulla ;D toivottavasti ystävystytään! Vaikka hän on nuorempi, niin käydään samaa koulua, vaikka tietenkin eri luokilla. Varmaan siellä törmäillään kodin lisäksi.
Celia on huoleton ja iloinen, ei paljon huolet paina. Celia lukee ja on eläinrakas kuten siskonsa.
Miguel on perheen nuorimmainen, joka pelaa futista ja tykkää vuorilla vaeltelusta.
Jospa Nallekin sais tietää pian perheestään lisää, olis parasta jos vaikka meidän hostsiskot tuntis toisensa.
Tää kuva on Madridista (olin siellä joulukuussa), älkää kysykö mikä toi onxD

 En voi muuta sanoa, kun vaikuttavat tosi ystävällisiltä ja aidoilta kaikki! Kuulemma ovat vähän hermostuneita, mutta ei mun takii tarvii ottaa paineita, meen mukana parhaani mukaan. Toivottavasti lopuksi voidaan olla kuin yhtä suurta perhettä :3


                                                                           ♥ Soffa



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti