maanantai 27. elokuuta 2012

No hace tiempo largo

 Valmiina lähtöön

                                                          Tätä kuva ei oo yhtään aseteltu...

Tässä romppeita, mitkä lähtee mun mukaan.


 Mun reppu ehottomasti. Kuulemma taattua laatua suoraan Etelä-Amerikasta. Löyty komeron kätköistä viime viikolla ja rakkaus on syntynyt.


Elektroniikkaa. Se vaan tekee elämästä hauskempaa. Kamera, kännykkä, läppäri ja ipodi inessä. voin tutustuttaa ne siellä suomalaiseen musiikkiin.. Pitää kunnostautuu kameran kanssa, yleensä meen vaan kännykän kameran voimin.


 Vaatetusta. Älkää luulko, että tossa olis kaikki! Eli paljon enemmän, mutta toki matkalaukkuun pitää jättää tilaa myös uusille.


Kenkiä eri tilaisuuksiin. Ja noi vesimeloonisandaalit on selvästi mun valinta kouluun ekaks päiväks.


Sanakirja on ykkönen. Enpähän jää sanattomaks.


 Biksut ja aurinkorasva ja aurinkolasit. Aurinkorasvaa ei pidä pihtailla, onnistuin tänä kesänä palamaan kolmesti, joka oli aika saavutus, kun tietää millasesta kesästä puhutaan.


 Vanhojen mekko. Ei nyt sentään, saa jäädä tänne odottamaan helmikuuta. Oon vaan niin iloinen ja tyytyväinen, että oon saanut sen jo hankittua valmiiksi. Mulla kaikki kävi niin helposti, kokeilin kaverin mekkoa ja oli juuri sopiva, ostopäätös oli helppo tehdä!
 Muutenkin asiat on nyt hyvin hoidossa. Lentoliput on jo, läksiäiset tulossa, lukkarit tehty Espanjaan, lääkäriaika varattu (sinne tarvitaan terveystodistus), itsenäiset alkaa pikkuhiljaa valmistuu, espanjan kielen intensiivikurssi alkaa piakkoin...
 Oltiin tänään Nallen kanssa opolla, ja valittiin molemmat filosofiaa (voi ei), englantia ja maantietoa. Mä otin vielä espanjan historiaa ja Nalle bilsaa. Onneks noita voi vielä siellä vaihtaa jos ei joku toimi.. Ja lisäks otettiin liikuntaa, jos siellä järjestetään. Aiotaan jokatapauksessa molemmat alottaa siellä joku harrastus, tanssi olis jees.


                                                       Nii ja ilosta mieltä mukaa... hah :D

                                                                         ♥ Soffa

                                      Ainii perheelle jotain tuliasia täältä Suomesta! Mitä mä voisin viedä..? 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti