torstai 20. syyskuuta 2012

Es broma o no

 Mun tohvelit

Se on Rincon!



Tytöt churrolla.





Ai täällä ei oo kaunista häh!



Näkymiä koulusta. Eroa löytyy Suomeen verrattuna. Tunneilla ei paljoo ymmärrä yhtään mitään ja lukkareitten kaa ollu säätöö.. jokapäivä hyppyä ehkä se 3 tuntia. ollaan sentään Nallen kaa samalla luokalla, mutta siitä luokasta ei sen enempää... se on joku matemaattine luokka ja sen kyllä huomaa.


Nalle testas, älkää ottako koskaa cafe solo!


Nää halus et otan niistä kuvan. Saamanne pitää.


 Tää ei ehkä mut otin silti.


Tältä näytti ku juoksentelin illalla kotiin pysäkiltä.


 Kylhän täällä viihtyy en voi muuta sanoa! ollan nyt tutustuttu kaupunkiin jokapäivä, käyty vähä shoppailee ja tänää kierreltii oikeen kunnolla oppaan eli Santin kera! tajuaa kuinka kaunis tää paikka on ja perheessä elokin maittaa, ja espanja kulkee ilman suurempia ongelmia, ihan hyvin. Kaikkea en ymmärrä, mutta tärkeimmän.


 Vasta kolme päivää oltu täällä, ja tuntuu paljon pidemmätä. Ruokaki maittanu, eile syötii mustekalaa ja ei se hullumpaa ollu. Tosi hyvä säkä käyny perheen kaa, meillä molemmilla. Mulla on kaikki tosi mukavia, tyttöjen kanssa ollaan viety koiraa yhessä ja muutenki vietetty aikaa. ja vaikka mitä kivaa tulossa.

Mun kotikatu, Brasil 5.

Oon myös oppinu jo vähän kulkemaan täällä, ostin oman bussikortin ja oon kahtena päivänä menny yksin bussilla keskustaan täältä mun kaupunginosasta, La Pazista. Kouluun on menny kerran pyörällä ja kerran autolla. Ja lämpöä on piisannu jokapäivä ihan tarpeeks!:)

ja kauppoja kans löytyy, kyl tääl rahaa saa kuluuxd innostuin eile vähä, mut hillitsin sit itteni.. mukaan lähti yks paita ja laukku, nalle kans shoppas yhen paidan ja 25centillä lähtee limutölkki, niitä ollaa maisteltu:P

oon ilone et ollaa yhessä täällä! 

Ollaan oltu paljon suomitytöt yhessä, mut eiköhän me niitä espanjalaisia kamujakin vielä saada:) nyt meen perheen seuraan telkkarin ääreen!


    ♥ Soffa





2 kommenttia:

  1. On niin parasta ku postailette!! tai no soffa sää lähinnä oot postannu nytte..xd Näyttää nii ihanalta teiän elämä siellä ♥ :*

    VastaaPoista
  2. johtuu siitä et mä otan kuvia ja nallella ei oo konetta mukana:D mut nalle postaa ihan pian, tänään:)) ja niin se on <3 maittaa kyl! toivottavasti teilläkin siellä:) ja ei jaksa olla paljoo koneella:)

    VastaaPoista