tiistai 18. syyskuuta 2012

Mi primero dia en Zaragoza



Täällä sitä nyt sitte ollaan!! Ja kivaa on ollu tähän asti, mitä nyt yhen päivän oon täällä ehtiny olee! ei kyl uskois :)
 perhe on tosi mukava, ei oo ollu kiusallisia hetkiä ja kyl se espanjan kieliki tästä lähtee kulkee:) eilen oli ainut jätävä hetki ku seisottii koulun pihassa kello neljä aamulla ja ei ollu mitää haisuu kuka se mun perhe on mut kyl se äiskä sieltä sit ilmesty ja ajeltii autolla tänne mun uuten kotiin joka osottautu oikein mukavaksi :) tästä tulee hauskaaa!!


 Kukaan meistä ei menny tänään kouluun, koska tultiin niin myöhään perille. Heräilin sit yksin täällä aamulla, kävin suihkussa, söin aamupalaa, järjestelin kamat kaappiin, olin vähän koneella... Oli vähä yksinäistä mut sit onneks yks korjausmies tuli piristää mun päivääxd jäädyin totaalisesti ku se tuli kolkuttelee ovelle.. onneks äiti tuli käymää kotona ja pelasti mut.. samalla sian avaimet ja lähin vähä tutkii lähiseutuja perhene koran petin kaa, joka on muute tosi sulone!! :) käveltii varmaa tunti ympäriinsä


 Meinasin jäädä oven taakse ku en osannu käyttää sitä avainta:D no lopulta pääsin sisää ja koko perhe tuli kotiin joskus kolmelta! syötiin yhessä ja juteltii kaikkee, oli tosi mukavaa:)
Lähin sit vielä käymään Nallen luona, sain kyydin ku mun sikso ja veli oli menossa samalla kuoroon. Oltiin Nallella vähän aikaa, Nalle asuu lähempänä ekkustaa ku mä, mut oikeestaan toi mun kaupunginosa on iha jees, ei oo ainakaa meluisaxd siitä sit lähettii vähä kaduille, käytiin El Corte de Inglesissä ja seikkailtii vähä sillee et lopuks eksyttii ja jouduttii kysyy tietä varmaa kolmestixD päästii kutienki takasin ja mua oltiinki jo tultu hakee takasin. Nyt oon ollu illan kotona, vietii yhessä koiraa lenkille ja syötii vielä iltaruokaa perunamunakasta la tortilla espanola ja salaattia. Ja mun tuliaisistaki tykättii kovasti:) huomenna kouluun puol ysiks, ootan jo tosi paljon vaikka vähä jännittää!! :)









 Nallen talon näkymiä
 Mun huone

 kurkista kaappiin

 ♥ Soffa

5 kommenttia:

  1. kivasti kirjotusvirheitä soffaseni ;) no eivaa, voi kiva ku siellä on noi lämmin!!!!!!! täällä sataa vettä kaatamalla ja pimeetä ku perkele <3 ah suomi

    VastaaPoista
  2. musta on niin hassu kattoo näitä kuvia ja tajuta että ei nähä pitkää aikaaa! <3 :( paitsi alle kuukauden päästä mutta silti XDDD ja lämmintä siellä näköjää on.....

    t Jörö <3

    VastaaPoista
  3. onhan täällä! aina iltasin tulee lämpimämpi:) tai no aina ja aina koska oon ollu täällä kaks päivääxD nauttikaa vesisateesta ja jörö kohta jo tuutte:3 ja mitä virheitä o.0

    VastaaPoista
  4. voi ei hassua että oot siellä :D piä tooosi hauskaa siellä ja nauti lämmöstä!

    VastaaPoista